دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟ | آموزش بازاریابی دیجیتال | متمم


https://motamem.org/بازاریابی-دیجیتال-دیجیتال-مارکتینگ/
اصطلاح بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) از دو دهه پیش تاکنون به عنوان زیرمجموعه‌ای از مدیریت بازاریابی و نیز مدیریت تبلیغات مورد ...
در دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ،14 جلسه رایگان اصول دیجیتال مارکتینگ درباره اهمیت حضور و فعالیت در دنیای دیجیتال، روش‌های رایگان و غیررایگان بازاریابی ...

دیجیتال مارکتینگ یلدا


https://yaldadigital.com/
دیجیتال مارکتینگ یلدا مجموعه ای با بیش از 12 سال سابقه در زمینه طراحی ، تولید نرم افزار و خدمات دیجیتال مارکتینگ در ایران است.

Rating: 5 - ‎1 vote
Sep 24, 2017 - دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) به مجموعه فعالیت هایی که جهت تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد ...
    اولین موسسه آموزش تخصصی دیجیتال مارکتینگ در ایران با تجربه برگزاری بیش از 50 دوره جامع دیجیتال مارکتینگ و بیش از 200 کارگاه تکمیلی بازاریابی ...
    Oct 6, 2018 - این مطلب مقاله‌ای کاربردی است که دیجیتال مارکتینگ را به طور ساده توضیح می‌دهد. این مطلب برگرفته از نتایج پژوهش‌هایی در زمینه دیجیتال ...
    Jan 2, 2019 - بازاریابی آنلاین یا تعریف دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ چتریست تلاش های انواع تکنیک های بازاریابی آنلاین را پوشش تعریف مارکتینگ ...
    Rating: 5 - ‎Review by رضا توکلی
    در مقاله دیجیتال مارکتینگ چیست به معرفی تعریف ، اصطلاحات دیجیتال مارکتینگ و روش ها و تکنیک های اجرا بازاریابی دیجیتال در کسب و کار اینترنتی و سایت ...
    Rating: 4.3 - ‎23 votes
    Jul 2, 2018 - دیجیتال مارکتینگ در کلام ساده برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان از طریق ابزارهای دیجیتال است و لزوما مترادف با بازاریابی آنلاین نبوده و رنج ...
    Sep 15, 2016 - دیجیتال مارکتینگ چیست؟ بررسی انواع روش های بازاریابی دیجیتال و نقاط قوت و ضعف آن به همراه توضیحات کامل در مورد Digital Marketing در سایت ...

    تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی از جمله اقدامات مؤثر برای کسب و کارهاست تا ... می توان تمام ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ برای 

    دیجیتال مارکتینگ چیست؟

    دیجیتال مارکتینگ چیست؟ دیجیتال مارکتینگ یا همان (Digital Marketing) مجموعه فعالیت هایی هستند که به منظور تبلیغ خدمات و محصولات و با بکارگیری ابزارهای دیجیتالی انجام می شوند. در حقیقت دیجیتال مارکتینگ گستردگی بیشتری نسبت به دیگر روش های بازاریابی دارد.

    چرا دیجیتال مارکتینگ؟

    امروزه افراد بیشترین اوقات روز خود را در موبایل های هوشمند سپری می کنند و اغلب کارهای روزمره شان را به وسیله تلفن همراه انجام می دهند. از طرفی با رشدی که شبکه های اجتماعی در میان مردم پیدا کردند، گرایش کسب و کارها برای تبلیغ و فروش محصولات و خدماتشان در بستر اینترنت و شبکه های اجتماعی رو به افزایش است.

     

    دیجیتال مارکتینگ در یک تعریف کلی

    دیجیتال مارکتینگ در واقع بازاریابی دیجیتال است و به کمک آن از طریق ابزارهای موجود در اینترنت و دنیای دیجیتال و رسانه های دیجیتالی مثل شبکه های اجتماعی می توانید کسب و کارتان را به شکل مجازی نیز پیش ببرید. شبکه های اجتماعی به بازاریابی دیجیتالی کمک می کنند و به سادگی امکان تبلیغ هر گونه کالا و یا خدمات را فراهم می آورند. استفاده از هر رسانه ای که به بازاریابی دیجیتال کمک کند برای کسب و کار امروز ما سودمند است. به عنوان مثال اگر ما یک سای داشته باشیم و آن را با تکنیک های سئو، بهینه سازی کرده باشیم، سایتمان از طریق موتورهای جست و جو و به ویژه گوگل مشتریان زیادی را با محصولات و خدمات ما آشنا می کند. و در نتیجه سودآوری زیادی را برایمان رقم خواهد زد.

     

    دیجیتال مارکتینگ چیست؟
    دیجیتال مارکتینگ چیست؟

    آیا دیجیتال مارکتینگ فقط مختص کسب و کارهای آنلاین است؟

    خیر، این تصور کاملا اشتباه است چرا که بسیاری از کسب و کارهای سنتی امروزه از طریق تبلیغات دیجیتال سعی بر معرفی محصولات و خدمات خود دارند. در دیجیتال مارکتینگ از طریق ابزارهایی همچون وب سایت، ایمیل، شبکه های اجتماعی می توان بیشترین بازدهی را از بازاریابی بدست آورد. در دیجیتال مارکتینگ، فروش بیشتر از طریق جذب مخاطب بیشتر، هدف اصلی است. کلیه کارهایی که شما در اینترنت و فضای مجازی به منظور تبلیغ، فروش، نظرسنجی و یا معرفی محصولات یا خدماتتان انجام می دهید وابسته به بازاریابی دیجیتال است.
    تجربه کاربری یا User Experience که با اختصار UX نامیده می شود یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه کنید. تجربه کاربری در واقع حسی است که کاربر در حین کار کردن با سایت یا شبکه اجتماعی شما دارد. اگر سایت شما کند باشد یا پیچیدگی کار با آن بالا باشد و کاربر نتواند به راحتی چیزی که می‌خواهد را بیابد، تجربه بدی از کسب و کار شما در ذهنش باقی می ماند و ممکن است دیگر تمایلی به دنبال کردن سایت یا شبکه اجتماعی شما نداشته باشد.

     

    خدمات دیجیتال مارکتینگ چیست؟

    خدمات دیجیتال مارکتینگ متعدد می باشد و ما در این مقاله مهمترین موارد را برای شما به صورت کلی تعرف نموده ایم:

    ۱٫ سئو و بهینه سازی سایت 
    سئو یکی از موثرترین روش های بازاریابی دیجیتال است که رقابت بسیاری در آن وجو دارد. جذب مخاطبین به شکل هدفمند با بهینه سازی سایت صورت می گیرد و این بدین دلیل است که افرادی که به دنبال کالا، خدمات و یا اطلاعاتی هستند از طریق جستجو به آن می رسند و سئو سایت شما به دیده شدن و تبلیغ هر چه بیشتر و بهتر شما کمک می کند.

     

    ۲٫ بازاریابی محتوایی
    یکی از بهترین ابزارها در بازاریابی دیجیتال بازاریابی محتوایی است. همه ی کسب و کارها می توانند از این روش استفاده نمایند چرا که در بازاریابی محتوا با توجه به نیاز مخاطبان می توانید برای رفع نیازشان محتوا تولید کنید. گاهی نوشتن یک مقاله نیاز چندین مخاطب را بر طرف می کند. تولید ویدئوهای آموزشی به دلیل جذابیت بیشتر مخاطبان را ترغیب می کند و نیاز مخاطبان را در قالب یک فیلم رفع می نماید.

     

    دیجیتال مارکتینگ چیست؟
    دیجیتال مارکتینگ چیست؟

     

    ۳٫ مدیریت شبکه های اجتماعی
    قدرتمند ترین و بهترین ابزارها در دیجیتال مارکتینگ شبکه های اجتماعی می باشند. کاربران فعلی اینترنت بیشتر عضو شبکه های اجتماعی هستند و بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند. راه اندازی کمپین های تبلیغاتی می تواند بهترین بازدهی را برای کسب و کار ما ایجاد کند. میزان موفقیتی که در شبکه های اجتماعی برای تبلیغات وجود دارد در سایر رسانه ها نمیتوان یافت.

     

    ۴٫ بازاریابی ایمیلی
    ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی ابزاری است که اغلب کسب و کارهای موفق از آن بهره گرفته اند. بازاریابی با ایمیل ضامن موفقیت هر کسب و کار آنلاین است. ایمیل مارکتینگ نوعا شبیه به بازاریابی محتوا است و نکته مهم آن این است که با کمترین هزینه بازدهی بالایی را پدید می آورد.

     

    ۵٫ بازاریابی ویدئویی 
    اکثر افراد دیدن ویدئو را به سایر روش های بدست آوردن اطلاعات، ترجیح می دهند و از خواندن مقالات بلند بالا امتناع می کنند. ویدئو مارکتینگ ابزاری است که بیشترین تاثیر گذاری در بازاریابی دیجیتال را بر روی مخاطبان دارد. در طول شبانه روز تعداد زیادی ویدئو در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام منتشر می شوند و بنابراین هر کاربر با دیدن آن ها تشویق به دیدن می شود. جذابیت و تنوع ویدئو ها برای کاربران بیش از هر چیز است و همین امر بازاریابی ویدئویی را به یکی از کاربردی ترین روش های دیجیتال مارکتینگ تبدیل کرده است. با انتشار ویدئو های تاثیر گذار تبلیغاتی می توانید به سادگی مخاطبان زیادی را به کسب و کار خود تشویق و علاقه مند نمایید.

     

    دیجیتال مارکتینگ چیست؟
    دیجیتال مارکتینگ چیست؟

     

    ۶٫ بازاریابی پیامکی
    بازاریابی پیامکی یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی برای کسب و کارهای استارتاپی است. کسب و کارهای کوچکی که توان پرداخت هزینه های سنگین تبلیغات اینترنتی را ندارند. با استفاده از بازاریابی پیامکی می توانید با کمترین هزینه بیشترین بازدهی را بدست آورید. کافیست با استفاده از پیامک متن جذابی را متناسب با شرایط و مناسبت ها و یا طرح های تخفیف و غیره تهیه نمایید و برای گروه بزرگی از مخاطبان ارسال نمایید. بازاریابی پیامکی راهکار مناسبی برای کسب و کارها محسوب می شود چرا که در صورت ارسال انبوه حداقل چند مشتری را بدست می آورند و در صورت عدم موفقیت هزینه چندانی را متضرر نمی شوند.

     

    ۷٫ تبلیغات ااینترنتی
    تبلیغات کلیکی در گوگل، تبلیغات کلیکی در سایت های پر بازدیدف تبلیغات در اپلیکیشن های موبایلی، تبلیغات اینترنتی رپورتاژ آگهی، تبلیغات بنری و تیزری و تبلیغات دیجیتال ارسال پیام اعلان، جملگی روش های تبلیغات اینترنتی هستند که هر کدام به نوبه خود تاثیر گذاری مفیدی بر روی روند کسب و کار شما خواهند داشت.

     

    مزیت های دیجیتال مارکتینگ چیست؟

    • دسترسی آسان و ۲۴ ساعته
    • هزینه پایین
    • قابلیت گزارشگیری
    • به روز بودن
    • قابلیت مقایسه برای مخاطب

     

    شرکت های ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ

    شرکت دیجیتال مارکتینگ شرکتی است که کلیه خدمات بالا که به تفضیل بیان شد را به شکل اصولی و هدفمند با نیروهای متخصص در هر زمینه برای کسب و کارها انجام می دهد و به آن ها برای رسین به اهدافشان کمک می کند. شرکت دیجیتال مارکتینگ یلدا سرویس های دیجیتال مارکتینگ از جمله طراحی سای، گرافیک، سئو، تولید محتوا، کار درشبکه های اجتماعی و … را به شکل تخصصی و هدفمند ارائه می دهد. شرکت دیجیتال مارکتینگ یلدا ، پیشرو در برندسازی اینترنتی و بازاریابی هدفمند. با یلدا رونق کسب و کار خود را با گامی بلند تجربه کنید.

    منبع : یلدا دیجیتال

    فهرست آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ

    فهرست آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ ایران

    در ایران نیز آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ بسیاری فعالیت می‌کنند. گفتنی است که خیلی از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران، فقط نوعی پلتفرم تبلیغاتی مانند کلیکی و نیتیو و… هستند؛ یعنی سایت‌هایی که کسب‌و‌کارها می‌توانند با مراجعه به آن‌ها و کلیک‌کردن روی بنرها و لینک‌ها کسب درآمد کنند. خیلی از آژانس‌ها هم فقط سرویس‌هایی از سایت و رسانۀ خودشان یا سایت را رسانه‌ای که با واسطه در اختیارشان است می‌فروشند و کسب درآمد می‌کنند.

    به نظر من بهتر است آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ در ایران را با‌توجه‌به فعالیت‌هایشان به پنج دستۀ کلیتقسیم‌ کنیم. برای اینکه سوءتفاهمی پیش نیاید نیز در مثال‌ها و دسته‌بندی‌های خود از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ فعال در ایران استفاده نمی‌کنیم؛ اما در ادامه می‌توانید فهرستی از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ ایرانی را مطالعه کنید. گفتنی است که هر پنج شاخۀ کلی زیر که معرفی شده‌اند، می‌توانند بنا به نیاز بازار باز هم به آژانس‌های کوچک‌تری تقسیم شوند.

    1. آژانس مدیا (Media Agency)
      سرویس اصلی آژانس‌های مدیامحور، رسانه است. رسانه‌هایی که برای خودشان است یا رسانه‌هایی که به‌صورت واسطه در اختیارشان قرار دارد.
    2. گروه توسعه (Development Group)
      سرویس اصلی آژانس‌های توسعه‌محور، برنامه‌نویسی است؛ از طراحی ربات تلگرام گرفته تا سایت و اپلیکیشن.
    3. بازار ارتباطی (Marcom Agency)
      سرویس اصلی آژانس‌های ارتباط‌محور، خلاقیت در تولید محتواست. آن‌ها به کمک خلاقیت و نوآوری، محتواهای خلاق تولید می‌کنند و لزوماً بستر مناسبی برای انتشار محتواهای تولیدی خود ندارند.
    4. آژانس تحقیقاتی (Research Agency)
      سرویس اصلی آژانس‌های تحقیقاتی، تحقیق و پژوهش است. آن‌ها به‌منظور سنجش نیاز بازار، سلیقۀ بازار و… می‌توانند برای کسب‌و‌کار شما تحقیقات آنلاین و آفلاین انجام دهند.
    5. آژانس ۳۶۰درجۀ دیجیتال (Full Service Agency)
      آژانس دیجیتال مارکتینگی که بتواند تمام این چهار دستۀ ذکرشده را به بهترین شکل ارائه کند، می‌تواند آژانس دیجیتال مارکتینگ کاملی باشد که تمام خدمات دیجیتال را به‌صورت ۳۶۰ درجه انجام می‌دهد.

    اگر تعریف ما از آژانس دیجیتال مارکتینگ در ایران سرویسی باشد که مجموعه‌ای از خدمات بازاریابی و تبلیغات اینترنتی را ارائه می‌دهد و مبنای اصلی فعالیت آن براساس ارائۀ راهکار باشد نه صرفاً فروش ابزارها یا رسانه‌ها، در ادامه فهرستی از این آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ فعال در ایران به ترتیب حروف الفبا ارائه شده است. (لطفاً اگر آژانس دیجیتال مارکتینگ معروفی می‌شناسید که از این فهرست جا افتاده به من بگویید تا به این فهرست اضافه کنم.)

    اگر می‌خواهید بدانید آژانس دیجیتال مارکتینگ چیست، به مقالۀ زیر مراجعه کنید.

    منبع : ویرگول

    سئو حرفه ای در اصفهان

    سئو در اصفهان | تبلیغات اینترنتی و سئو در اصفهان | سئو سایت | آموزش سئو سایت | آموزش سئو در اصفهان | کمپین تبلیغاتی در اصفهان.
    You visited this page on 4/22/19.
    بهینه سازی سایت در اصفهان و سئو در اصفهان از جمله خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو می باشند که به صورت ویژه به همشهریان اصفهانی ارائه می ...
    You visited this page on 4/22/19.
    اگر دارای وب سایت هستید یکبار هم که شده خدمات سئو اصفهان آیسا را تجربه کنید.با سئو و بهینه سازی سایت در اصفهان از رقبای خود پیشی بگیرید.
    You visited this page on 4/22/19.
    Aug 20, 2017 - سئو اصفهان و خدمات بهینه سازی سایت دراصفهان از جمله خدماتی است که توسط تیم پونه مدیا 03136631641 ارائه می شود. در صورتیکه شما با کلمات ...
    Feb 11, 2019 - الو وب با سال ها تجربه در زمینه سئو سایت در اصفهان، بهینه سازی ، و طراحی ارائه دهنده بهترین خدمات به شما هم شهریان عزیز میباشد.تیم ما در این سالهای ...
    سئو وب ایران توانسته است در سایه تحقیق چند ساله خود بر روی رفتار و الگوریتم های موتورهای جستجو، متدهای کاملا اصولی، منطقی و پایداری را در زمینه سئو در اصفهان ...

    Nov 29, 2018 - سئو در اصفهان فرآیندی است که باعث بهبود جایگاه سایت در نتایج جستجوی گوگل میگردد. دیجیتال مارکتینگ یلدا، شرکت ارائه دهنده سئو و بهبود ...
    Dec 1, 2018 - سئو و بهینه سازی سایت در اصفهان باعث بهبود رتبه ی سایت شما در نتایج جستجوی گوگل میشود. دیجیتال مارکتینگ یلدا شرکت سئو در اصفهان، ...

    Local results

    آموزش سئو SEO با مقالات

    برای همه وبمسترها و مدیران سایت‌ها و همچنین متخصصان دیجیتال مارکتینگ، حضور در رتبه اول جستجوی گوگل اهمیت بسیار زیادی دارد و همین موضوع به تنهایی، رقابت را روز به روز سخت‌تر می‌کند، اما کار سئو سایت وقتی سخت‌تر می‌شود که ما با به‌روزرسانی‌های مستمر گوگل و تغییرات کم و زیاد در الگوریتم های سئو روبرو هستیم و همواره هر سئوکاری برای دستیابی به رتبه‌ی اول جستجو با چالش‌های مختلفی روبرو است.

    به‌تازگی گوگل ایجاد تغییرات بسیار مهم در الگوریتم‌های خود را اعلام کرده است و طی چند هفته گذشته سئوکارها شاهد تغییرات اساسی در رتبه‌ی وب‌سایت‌ها بوده‌اند.

    درواقع آن دسته از متخصصان سئو سایت که در ماه‌های گذشته، مقالات آموزش سئو را که از سایت‌های معتبر بین‌المللی منتشر می‌شود، دنبال کرده‌اند؛ همراه با آپدیت جدید موتور جستجوی گوگل شاهد بهبود رتبه‌ی سایت خود بوده‌اند و متاسفانه کسانی که از به‌روزرسانی‌ها و الگوریتم‌های جدید خبر نداشتند، دچار افت رتبه شدند.

    همانطور که می‌دانید، بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل نیازمند تلاش مستمر، دانش و تجربه فراوان است و حتی یک سئوکار حرفه‌ای به‌خوبی می‌داند که برای دستیابی به رتبه اول گوگل، آن هم در کلماتی که می‌تواند درآمدزایی قابل‌توجهی داشته باشد، نیازمند سال‌ها کار شبانه‌روزی است.

    اما حتی اگر شما در یک یا چند کلمه‌ی مهم به رتبه‌ی اول برسید، باز هم نگهداری از آن در رتبه یک و همچنین موفقیت در کلمات کلیدی بیشتر به تلاش زیادی نیاز دارد.

    همچنین هر متخصص سئوی سایت به‌درستی می‌داند که اگر امروز در بهترین موقعیت در نتایج جستجو قرار دارد، برای حفظ آن رتبه و کسب موفقیت‌های بیشتر باید از جدیدترین به‌روزرسانی‌ها و الگوریتم های گوگل خبر داشته باشد تا همواره از کسب درآمد خود راضی باشد و از موفقیت روز افزون خود لذت ببرد.

    اهمیت تولید محتوا در سئو

    در این مقاله که به‌تازگی در سایت ویرلن منتشر شده و با کلیک روی تیتر زیر می‌توانید آن را به‌صورت کامل مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که امروزه، داشتن استراتژی و برنامه‌ریزی حرفه‌ای برای تولید محتوا تا چه اندازه مهم و تاثیرگذار است.

     سئو سایت با طراحی یک استراتژی حرفه‌ای برای تولید محتوا

    مدل تولید محتوایی که تا سال گذشته مورد تایید گوگل بود، امروز دیگر قابل قبول نیست و نحوه‌ی استفاده از کلمات کلیدی تغییر کرده است. در مثالی ساده می‌توان گفت که امروزه، محتوای مورد قبول گوگل برای رتبه‌ی اول، محتوایی است که ۲ تا ۳ هزار کلمه داشته باشد! درصورتی که درگذشته با محتوای کوتاه‌تر هم سئوکارها می‌توانستند به نتایج خوبی برسند.

    در گذشته وبمسترها برای تولید محتوا صرفا به کلمات کلیدی اهمیت می‌دادند، به‌طوری که کافی بود یک متن به اندازه‌ی کافی، کلمه کلیدی داشته باشد تا موتور جستجوی گوگل بتواند آن محتوا را به‌عنوان یک محتوای مرتبط با جستجوها تشخیص دهد و در رتبه‌های بالا به کاربران نمایش دهد.

    اما موتور جستجوی گوگل در امر رتبه‌بندی مطالب، هر روز بهتر و قوی‌تر می‌شود و حالا الگوریتم‌های بیشتری در رتبه‌بندی تاثیرگذار هستند؛ الگوریتم‌هایی که محتوای خوب را با توجه به اینکه کاربران چه محتوایی را دوست دارند و بر اساس رفتارشان، شناسایی می‌کنند. بنابراین، هر شخصی که می خواهد در بالای نتایج جستجو SERPs قرار داشته باشد، باید برای کاربران خود محتوایی باکیفیت ارائه دهد.

     بهترین راه انجام این کار، داشتن یک استراتژی تولید محتوا برای سایت است

    چرا باید یک استراتژی داشته باشیم؟ من می‌توانم فقط یک محتوا ایجاد کنم و آن را اینترنت قرار دهم؛ این‌طور نیست؟ بله، شاید با کمی شانس، رتبه‌بندی خوبی پیدا کنید (کاملاً شانسی)؛ اما این روال برای چه مدت باقی می‌ماند؟ تولید محتوا یک وظیفه‌ی استراتژیک بلندمدت است و بنابراین فرآیندی است که هرگز پایان نخواهد یافت. رقابت خواب ندارد و کاربران بسیار مهم هستند.

    اگر قبل از تولید محتوا، می‌دانید که کاربران چه موردی را دوست دارند و چه رقابتی در انتظار شماست، نه تنها قهرمان خواهید شد، بلکه می‌توانید وضعیت خود را نیز حفظ کنید!

     استراتژی تولید محتوای خود را تنظیم کنید

    برنامه‌ریزی استراتژی محتوا که نه تنها برای بهینه سازی سایت و سئو در اصفهان، بلکه برای تمام بخش‌های دیجیتال مارکتینگمناسب باشد؛ شامل چندین جزء است:

    • بررسی (ممیزی)
    • تجزیه‌وتحلیل رقبا
    • تجزیه‌وتحلیل پتانسیل کلمات کلیدی
    • طرح ویرایش

    هنگامی که شما اقدام به توسعه‌ی یک استراتژی محتوای بلندمدت می کنید، ابتدا باید وضعیت فعلی وب‌سایت خود را تعیین کنید. شما می‌توانید از اشتباهات خود موارد زیادی را یاد بگیرید.

    اهمیت برندینگ در سئوی سایت

    در مقاله دیگری ویرلن به اهمیت برندینگ در سئوی سایت پرداخته است که با کلیک روی تیتر می‌توانید آن را مطالعه کنید:

     سئو سایت با تمرکز بر برندینگ

    چرا باید تمرکز سئو سایت شما بر برندسازی باشد؟

    گوگل همیشه به برندهای تجاری، راهکاری حرفه‌ای ارائه می‌کند. برندهای تجاری با بک لینک‌های کمتر، رتبه‌بندی بهتری دریافت می‌کنند و البته براساس عملکرد نامناسب «مجازات» می‌شوند؛ اما چند هفته بعد دوباره به صفحه‌ی اول برمی‌گردند. اما برندهای کوچک هیچ‌گاه چنین سودی نمی برند؛ بلکه باید دو برابر بک لینک به‌دست آورند و هیچ‌وقت شانس بازگشت دوباره را نخواهند داشت!

    امروزه برندینگ، برای دستیابی به کلیک بسیار مهم است.

    ویرلن

    برای مثال، یک کار مهم انجام دهید:

    به‌سرعت در گوگل یک آزمایش ساده انجام دهید. یک جستجوی مبهم و طولانی برای یک کلیدواژه‌ی خاص یک صنعت انجام بدهید و نتیجه‌ی جستجو یا SERPs را تحلیل کنید.

    چه مشاهده می‌کنید؟ چه موردی فورا ظاهر می‌شود؟: برندهای خاص

    جالب اینکه حتی اگر یک سایت تازه‌وارد، رتبه‌ی اول را داشته باشد، احتمالا شما از روی آن رد شده و به‌سمت یک سایت نام‌آشنا می‌روید.

    درست مثل زمانی که دیجیکالا را نسبت به یک سایت تازه‌تاسیس ترجیح می‌دهید و آن در جستجو انتخاب می کنید.

    به رسمیت شناختن یک برند، بسیار مهم و تاثیرگذار است و این اهمیت برندینگ رانشان می‌دهد؛ به اندازه‌ای قوی که شما پست بالا در صفحه اول گوگل را رد کنید، به اندازه‌ای قوی که فروش گران قیمت‌تری را به‌دنبال دارد.

    به‌عنوان مثال، Nielsen متوجه این مسئله شد که مصرف‌کنندگان جهانی به احتمال زیاد، محصولات جدید را از برند های شناخته‌شده، خریداری می‌کنند. ۶۰ درصد از مصرف‌کنندگان ترجیح می‌دهند محصولات جدید را از برندهای آشنایی که به یاد می‌آورند، خریداری کنند؛ نه اینکه به یک برند جدید مهاجرت کنند.

    در انتها توصیه می‌کنیم برای موفقیت در سئو سایت همواره با یک مشاور سئو سایت همکاری کنید و همچنین مقالات آموزشی جدید را از سایت‌های معتبر خارجی و داخلی مانند ویرلن دنبال کنید.

    منع : زومیت

    https://www.zoomit.ir/2018/9/10/286654/virlan-seo-learning/